Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

9. oktober 2008

Til en tøff og kul gutt...


Jeg har laget en gavepose, eller kanskje rettere sagt en "pengepose", hvor jeg har brukt de nye "gutte-stemplene" til Stempelglede. Posen er til go'gutten vår Kristoffer. Han er en ivrig fotballgutt, så jeg lagde en pose som matchet fargene til favorittlaget hans i den norske serien, nemlig RBK... Vi som bor på Hamar bør vel egentlig heie på Ham-Kam, men når pappa'n i huset er trønder ble nok Kristoffer påvirka ganske tidlig... hi-hi...


På lokket på posen har jeg brukt Single Stamp 026 - Tøff og kul. Under lokket har jeg festet en liten magnet. Jeg har også brukt Single Stamp 023 - Verdens beste bror.

I've made a Gift Bag for my son, Kristoffer, who loves football! I've used stamps from Stempelglede. On the flap, I've used a text stamps that says "Tough and Cool"! :) The other text says "World's Best Brother".




Her er en zoomet detalj.... Navnet er skrevet ut fra PC og klippet ut, slik at det passet inn i den svarte metallringen... Jeg har også stemplet rundt med "Grunge Splatter" fra Grunge Collection.

I've printed out his name and mounted it onto a metal ring. I've used the "Grunge Splatter" from Grunge Collection around the edges.
På baksiden har jeg brukt Single Stamp 015 - Magi og pyntet med brads og metallpynt fra Unik Hobby.
On the backside I've used a text stamp with a quote from J.W. von Goethe, that says: “Magic is believing in yourself, if you can do that, you can make anything happen."


Metallpynt: fotballsko og caps... ;)
I've decorated it with a football shoe and caps...


Inni posen ligger et "penge-lenke".... Jeg har festet et par små fotballsko til en vokset lintråd, som jeg så har trædd 5'ere på... I enden av tråden har jeg festet et lite kort.. Dette kortet henger utenfor posen når lenket ligger nedi.

Inside the bag, I've put some coins on a cord. In the ends I've mounted football shoes and a tiny card...


Jeg nyter forøvrig late høstferiedager, og det er utrolig deilig!! Tar dagene litt som de kommer, men holder også på med litt oppussing i heimen...

I've vacation these days, and it's really good!! Unfortunately, time flies...

Ha en fin torsdag!
Klem fra Kirsten
Have a nice day, everyone!
Hugs, Kirsten


19 kommentarer:

Lena Katrine 9. oktober 2008 kl. 17:16  

Teksten sier alt om denne posen - nemlig tøff og kul! Vanvittig mange kule detaljer, Kirsten!

Ha en riktig god helg!

I morgen tidlig drar jeg avsted på en langweekendtur til Brûssel - jeg har også høstferie ;o)

Go`klem fra Lena Katrine

Solveig 9. oktober 2008 kl. 17:24  

Og denne var tøff og kul!!
Så stilig med femmerene!

Ha en fin dag!

Angella 9. oktober 2008 kl. 18:38  

Fantastisk flott gavepose! Så gjennomført fra A-Å.

klem
Angella

Åshild 9. oktober 2008 kl. 18:45  

Helmax, Egon! Trodde du bare likte blått, jeg *knis*

Godt å se at du koser deg litt innimellom kjip oppussing, vennen. Jeg bare maler, jeg... idag har dørkarmer og dører på kjøkkenet fått 2 strøk hvit maling. Det blir så fint! Nå begynner jeg faktisk å tro på at kjøkkenet snart blir ferdig! Hiiihaaa!

Kos deg videre, schnuppelupp!

God klem!

Lene Aase 9. oktober 2008 kl. 19:06  

Utrolig stilig gavepose!!! Gjennomført og tøff!!! Og superkult med den pengelenken:)

Klem fra Lene:)

Unni 9. oktober 2008 kl. 19:34  

Imponerende flott gavepose,
veldig inspirert:)
Unni

Tonje 9. oktober 2008 kl. 19:46  

Guri Malla så utrolig fantastifullt lekkert! Du har jo i kjent Kirstenstil gitt det så mange herlige detaljer. Digger det pengekjedet med kort og fotallsko. Så fantastifullt. Utrolig flott og ikke minst guttete!!

Elisabeth 9. oktober 2008 kl. 19:55  

ååå herre mann dette var jo bare helt RÅ LEKKERT;)
og så de herlige stemplene da...

ha en kjempe fin helg

Camilla 9. oktober 2008 kl. 22:14  

WOW Kirsten!! Denne gaveposen var utrolig lekker!! Du er bare helt rååå!:)
Klemmer fra Camilla.

Desirée 9. oktober 2008 kl. 23:20  

Så knallstilig den ble! Utrolig flotte ideer til både det ene og det andre! Den kan jeg tenke meg falt i smak!

Maya 10. oktober 2008 kl. 08:16  

Guri så stilig!
Den ble virkelig tøff og kul!!!
Her er det jo sååå mange kule og stilige detaljer!!

Ha ei riktig god helg,Kirsten :)
Klemmer fra Maya.

Anonym,  10. oktober 2008 kl. 10:01  

Det var en riktigt läcker present du har gjort!!! Den måste han ha blivit glad för. Vilken massa otroliga små dekorationer som gör det till en så bra helhet:0)
Therése

Nikki Fairbairn 10. oktober 2008 kl. 11:57  

Hi Kirsten, This gift bag is gorgeous i'm sure your son will love it. Hope you have a great weekend. Hugs Nikki x

Anonym,  10. oktober 2008 kl. 15:34  

Det är så snyggt ocg smakfullt så jag finner inte ord för det. Helt kanon.

Kram Susanne

Else Irene 10. oktober 2008 kl. 20:03  

Så kul pengepose!!! Tenker Kristoffer setter pris en så tøff og kul presang :) Knallstilige detaljer og lekker pynt :)

Nå er det bare en uke igjen til vi sees!! *jippi* Vi sees på fredag :)))

Ha ei fin helg vennen!! God klem, elsi

Ellen Karin 10. oktober 2008 kl. 22:11  

Skikkelig flott gavepose du har laget her Kirsten. Så spekket med flotte detaljer. Digger den!

Hege-Annie Simonsen 11. oktober 2008 kl. 07:33  

Wow! Så stilig denne posen er - tøff og kul!! :o) Virkelig gjennomført!!!

Takk for koselig kommentar i min blogg! Ønsker deg også en riktig god helg!! Kos deg masse;- med eller uten hobbyen også!! Klem, Hege.

Hanne 12. oktober 2008 kl. 07:55  

Herreminskaper, Kirsten, dette er noe av det stiligste jeg har sett!! For en utrolig idé å træ femmere på en tråd på den måten *huske å notere*

Hele posen er jo det reneste kunstverk, så akkurat passe pynta (både med utvalg og mengde) til en gutt - og de fargene går jo rett hjem her i gården ;) Heldige Kristoffer som har en trønder til pappa, da er det håp for poden *hehe*

Fortsatt god søndag, Kirsten!
God klem fra Hanne:)

Pia 12. oktober 2008 kl. 14:52  

Så flot og cool taskekort, lækkert sejt og råt i farver og opsætning

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP